21 August 2009

Rindu Blog

Weeeeeee dh seminggu aku pvt ni kot
Plus x wat ape2 entry..
Jiwa sakit..jiwa sgsara..
Semuaalaaa..ermmmm..
Now aku kembali..

AKU ATIE YANG BARU...
Atie yang takot dengan WEBCAM..
Atie yang takot dengan YM...
Atie yang takot dengan HANDPHONE..
I can sms but not pikap ur phone..
U can try call me if u don't believe me..
Seminggu kwn2 aku call..
Mmg aku takan angkat..
He make me really2 takot with phone..

Arwah abah ckp jgn pgg phone time hujan pon
Aku still pegang..n xtakot..
But mamat tu btol2 wat aku takot ngan phone..
Hhahaa..lawak siud atie ni...

Well lama x blog..byk sgt cerita..
Final Exam dh dkt..
And i have one more presentation be4 exam..
hiks2..
Ermmmmmmmm..

Harini rasa mcm badmood je..
g karoeke ngan drg pon..
aku xde mood
siap larik dari bilik karoeke tu
lepak luar..
org call aku talayan mcm biasa..
alih2 si Ina dtg jemput aku..
ermmm...dia phm ape yg aku sdg rasa time tu
aku mmg nk nanges sgt2..
Masuk2 bilik..
Si Ricky pilih lagu Meraung..
He ask me to sing dat song..
for the first time aku tolak utk nyanyi lagu tu
Sbb aku takot aku nanges..
Da lirik btol2 kena mgena dat moment..
So aku tanak bg drg sedar...

Ermmmmmmmm....
ntahlaa..hari ni mmg sakit sgt..
Lunch pon mkn HATI BERULAM JANTUNG
ahakz...
dunnoe wut to tell anymore

Just SELAMAT BERPUASA...

No comments: