23 December 2009

Sahabat,.Pulanglah




Sahabat..
Kenapa kau semakin jauh..
Hari demi hari
Ku kira kau makin jauh..
Walau kau sentiasa disisi..
Tapi kau tidak lagi seperti dulu..
Salahku kerana keliru dengan persahabatan yang kau hulur..
Kini ku sedar..
Aku tersilap..Aku sangat perlukan kau..
Tanpa kau..hidup aku sunyi..
Aku rindukan diri kau yang dulu..
Aku faham..Aku salah..Aku keliru..
Kini ku sedar..
Kau hanya sahabatku..
Aku perlukan kau sebagai sahabatku..
Aku perlukan kau untuk mendengar luahan hati aku..
Aku perlukan kau untuk gembirakan aku..
Aku rindukan diri kau..
Aku rindukan masa kita bersama..
Dari hari pertama sehingga saat genting itu..
Sahabat..aku tahu aku salah..
Maafkan aku sahabat..
Aku perlukan kau Sahabat..
Kembalilah sahabat..Aku tak bisa begini..
Aku tersangat perlukan kau sahabat..
Ya Allah , pulangkan sahabatku yang sangat memahamiku..
Aku perlukan dia...

No comments: