06 June 2010

Kenduri Kawen :p

Tadi pegi kenduri kawen..eh tadi? Nope semalam.. 5 June 2010 :p

Kenduri kawen..yg mn aku pun xtaw ape connection aku nan family tu :)

Tapi aku kenal la Aunty Ani and Tok Chu..yg lain yg mama tegur..smua aku cam ERRR..who da hell mereka smua ni? hahahahaah...ok bkn sbb aku x amik berat sal family..juz..drgla yg xkenalkan since bebudak kan? So aku xsalah..aku kenal kezen mezen belah mama je..eventho tu family mama..tp kezen mezen mama..so aku xkenal..

Tema pengantin perempuan - Purple..yg lelaki..hijau...so sng la aku nk bezakan..mn family aku..and mn bukan..time duduk bosan2..tetibe ade kelibat lelaki berbaju purple laju depan aku..omg..ensemnye..kacaknye..hahaha..otak aku dh mula nk mgatal :p

Ape lagi..dia tgh amik mknan..sy pun mule mgedik pegi dkt dia..buat2 berebut senduk.. :p . Ouh so sweet..boleh pulak dia tlg sendukkan nasi tu..ehh ada can :p . Tibe2 ade setan bisik "Kawen sorang..skandal ramai2" ..bongok x? aku leh senyum gedik dkt dia..

Then terjadi perbualan yg buat aku nganga :p

DIA : Family belah perempuan kan?
AKU : Yerp2..mana tahu?
DIA : I know u..
AKU : heehh? Why I dont plak?
DIA : Btw..juz call me Ayah Aji..
AKU : hEH?? knp ayah bkn abg ke?

Aku dh kaget time ni...

DIA : Coz i'm ur uncle..anak tok chu..

Shit!Shit! AHAHHAHAHAHA..apesal ensem dan muda sgt uncle aku???

DIA : Dh besar dh kan skang..
AKU : Sgt besar..aha..

Aku mgundur diri pegi kat Mama..sumpah aku dh cukup malu...wkakakaak~!...

No comments: