31 July 2010

Acting Saved My Life :)

Heyy look this ACTING SAVED MY LIFE!

Seriously I demam dari Wednesday .. and semlm memanjang bdoa utk sehat arini..
But not..xsehat pon..tapi degil gak nk pegi..ni peluang kot :)
So I pegi dgn muka x cheer up..lemau..xsehat..arhhh negetif sgt sampai2 td
All da fasi yg crazy2 pon I mcm..oh my..xlarat laa..
Then bile dh nk start..Kajai da fasi..mjerit tibe2..make me tsedar..
Heyyy I come here to saved my life HAHA :)

We had fun..learn acting tools..listen to their experience..
Ashraf..Sazzy..also Abg Bob (Zahiril Adzim) . Seriously enjoy
Sampai lupa dat I actually DEMAM .. haha .. mjerit2..sdgkan tekak sakit..
But in dat time..u're in character.. so character u xdemam..
Sbb tu I xsedar..ahaha :)

Belajar movement..how to copy someone movement..how to "KILL" people..
Communicate..confidence..So many thing dat we got today..
BUT sgt syg..I xbwk duit utk sign up next workshops..next year..
Ermmmmm so sad .. tp xpe..I will work then keep updating with dis thing
Really want to go workshop movement with Abg Bob
And Que Haidar workshop..ohhh pls harap2 dat time dh ada duit..

HAHAHA I ENJOY DIS :) New friends..hye guys..I know u read dis..haha stalker la korang :p

oklaa dats all..my mata dh merah..and starting to demam balik..aaha :)

No comments: