20 June 2011

Nak Nangis ..

Wuut wuut ,

Semua orang tanya apa yg istimewa sangat 18hb June yang aku countdown dari bulan lepas tu ? Aku tanya balik..perlu ke korang tahu ? HAHA .. ok actually tarikh tu adalah tarikh launching buku ZAHIRIL ADZIM .. aku ingat aku dapat pegi..al-malangnya aku tak berapa sihat dan xdpt pegi..dan kebetulan ada majlis Aqiqah..cucu eh anak buah aku side abah..err aku pon xtaw status dia..anak buah atau cucu..haha..and majlis buat skalik dgn majlis tunang..err kezen eh anak buah..errr entahlaa yeop..xpasti pulak statusnya HAHAHA :p

Tarikh 18hb June jgk kebetulan bufday arwah kak Julie..my beloved sister..sama mak..lain bapak..tp so far dia yg tbaek utk kami smua..satu keluarga..hehehe...sedih wok kalau ingat kisah aku masa kecik2..dia protect aku habis2an..pantang aku lelah sikit..diala pyelamat aku..aku gado dgn kwn kt sekolah..dialaa bteriak nk serang kwn aku tu..uwaaaaa *emosi*emosi*

I do miss her ... harini aku xtaw ape pyakit aku..tibe2 nk emosi..nk menangis je rasa...mgkin sahabat baik dari Jepun nk dtg melawat..slalu rasa pelik2 ni dtg sbb tuh laa kan..Aku xlarat nk melayan prasaan ni..tp mcm dh tbiasa pulak..nk period je..mula rasa pelik2 ni..nk cemburu sana sni..nk nanges sana sni..nak MAKAN sana sni..MAKAN JER !! bak kata abg ipar aku..masuk biggest loser..minggu ni aku dah boleh terkuar dah..sia2 diet 10bulan..HAHAHAHA bengong btul..

Utk pgetahuan korang..if aku jarang update blog..maybe idea aku..sdg dcurahkan pd cerpen yg sdg dsiapkan..insya'allah..dh siap nnt aku bg link'nya... :))

No comments: