01 July 2011

SEBAK.TOMOK.KAHWIN

Wuut wuut ,

1st July .. waktu aku menaip ni..aku terasa sebak sgt.. my 1st beloved artist akan bergelar suami orang malam nnt.. korang tahu apa aku rasa ? Rasa spt mlm sebelum kakak2 aku bgelar isteri orang..itula aku rasa..artis ni dh tlalu dkt dgn diri aku..malah family aku + kezen aku..tahu betapa aku minat dgn artis ni..sehinggakan waktu berita artis ni nak kawen keluar..dorang siap wall FB aku tanye prasaan smua..hahaa lawak..tp skang akuuu sebaak sgt.

Dari zaman NB..hingga ke OIAM..support aku xpenah bhenti..wlaupun aku xbpeluang utk mgikut jejak dia sgt..tp album dia xpenah aku lupe..setahu aku dari zaman NB..album dia..smua aku gne duit sdirik..telemovie smua tu..dan diala satu2nye artis yg aku bkorban wang ringgit dari zaman sekolah rendah..aku jumpe dia 1st time..masa Form 2 dkt Midvalley ada bowling MH..terus xjumpe..sampai umo 18thn..jumpe dkt PWTC ada event YOUTH...terus xjumpe sampaila AJL baru2 ni..and majlis kak dayang kawen.. sikit je kan aku jumpe dia ? PADAHAL RUMAH 5MINIT SAMPAI ! HAHAHA :p

Masa kecoh2 psal kad kawen dh melayang pd beberapa tgn..sentap jgk sbb xdpt :p Tp apa hak aku pon..bkn dia kenal aku sgt..takan tibe2 nk bg..tapi bagaikan mimpi kad tu skang berada di rumah aku..

Dahlaa aku xtaw nk citer ape lagi..aku arap smuanya berjalan dgn lancar...huwaaaaaaaaaaa..

SELAMAT PENGANTIN BARU ABG SHAH & KAK AYU :)
TAK LUPE NOH & NINA

No comments: