05 January 2012

Mana tumpahnya kuah kalau tak ke Nasi ?

Assalamualaikum :)

Hari ini aku dibuai rasa indah dalam diri kerana tiba2 bila aku duduk seorang diri aku terfikir perangai aku semua ni datang dari siapa ? Sifat aku yang begini begitu dari siapa ? Arwah abah atau dari Mama sebenarnya ?

Apa yang buat aku rasa indah , sebab bagi aku .. kedua2 mereka menyumbangkan perangai mereka pada aku .. yerlaa kalau nak ikut orang lain confirm dapat side sebelah je..keh2 :)

Nak tengok Muka pon .. Facebook autotag cakap aku ikut Mama .. sebab kadang2 dia tak dapat recognise aku , Mama n kakak . Tapi if lepak dgn family side arwah Abah..dorang kata if aku kurus confirm mcm Kakak belah sana..seee ? Dedua aku dapat HAHAAH :)

Perangai ape ntah lagi .. heeee :)

APA YANG AKU IKUT DARI DIRI ARWAH ABAH ??

1) Penulisan yg bjela2 tapi info penting sebaris je. Haha.
2) Cerita panjang lebar , tapi yang betul terjadi yang A saja.. B sampai Z..rekaan semata2.. Muahahaaha . (Beware)
3) Suka makan TEMPOYAK ! Masakan Perak ! fabulouss mabulouss .. keh2 :)
4) Keropok udang.. sanggup bhenti tepi jln if nampak keropok udang.
5) KEDEKUT ? HAHAHA ! Particular person .. contoh beli pemadam .. if guna side kiri belah ujung..gune je situ..jgn sentuh tempat lain...betapa kedekutnya..ehh kedekut ke tu ? HAHAHAH .

APA YANG AKU IKUT DARI DIRI MAMA ??


1) Cepat kesian orang .
2) Cepat percaya orang .
3) Cepat terasa hati + cemburu tapi tanak ngaku.
4) Orang tanya pasal A..mesti kena jawab dari Z,Y,X baru sampai citer A.
5) Suka lompat citer...tengah dok diam2..tetibe2 citer psal AF..xhabes citer..lama sikit tiba2 Mentor..Hahahaha..
6) Pandai masak ? Kakak la cakap aku masak sedap..lalalala :p

HAHAHA inilah yang buat aku tersenyum . Darah seni aku boleh kata datang dari Mama,sebab Mama dulu pernah menyanyi utk Telekom .

Kadang2 bila dah meningkat usia ni , kita makin kenal diri kita dan sebenarnya semua tu datang dari Parents kita..padahal kita pernah kata dekat dorang..kenapa begitu begini..lama2 kita sedar kita pon macam tu..betul tak ?

EGO aku..aku percaya datang dari Abah . Errr yang paling penting perangai MUDAH JATUH CINTA..aku rasa dedua bagi kat aku .. HAHAHAHA (kawan rapat confirm faham ape aku cuba maksudkan.)

Oklah..ni je kot ? Assalamualaikum.

No comments: