27 March 2013

9/10 Pintu Rezeki

Alhamdulillah .

Walaupun kelihatan seperti aku gagal dalam bidang seni..
Gagal atau menyerah kalah ?
Atau sebenarnya tidak mencuba ?
Whatever lah..

Aku kini sibuk mguruskan perniagaan
Yang aku percaya ia merupakan 9/10 pintu rezeki
Aku tak mencari untung..juz nak mbantu orang

First business aku buat
Yerlaa spt aku kata dulu Shaklee
Actually aku involve byk dh business mcmni be4 dis
Tapi smua aku xleh serius
Shaklee ni pon aku xserius dari awal
Juz bila supplemen2 smua tu bkesan pada tubuh aku
dan keluarga aku
Knp aku perlu berahsia dgn orang ?
Kalau rasa dah bsedia utk hidup sihat
Boleh hubungi aku
di 0133672623
atau bukak link Facebook Shaklee (Rahsia Keluarga Bahagia)

Second business
Aku tlg akak aku
Dalam business shopping on9 ni
Jual baju, ape segala yg tmampu
Kalau korang nak tgk
Boleh pergi
Amira Fashiihah Collection's

Kedua2 perniagaan ni ..
Korang boleh berhubung dgn aku
Melalui
Viber,WhatsApp,SMS,Call di 013-3672623


No comments: