20 July 2012

Salam Ramadhan

Syukur alhamdulillah ,

Bertemu lagi aku dengan bulan Ramadhan ... perasaan ? bercampur baur .. tahun ini aku berpuasa dengan ramai orang baru ..

Oh sebelum aku cerita lebih lanjut , aku dah tamat belajar secara sah ! Sekarang sedang menunggu result sambil menjadi PENGACARA .. hek2.. Penganggur Banyak Acara .. ahakzzz !!

Banyak cabaran sebelum hari presentation tu ... hmm malas nak cerita..lagi2 di Bulan Mulia ni aku xnak buat dosa kering dgn mjatuhkan aib dia..lagipon kalau aku citer..dia bukan sedar aku citer psal dia..sebab hati dia kering..kah2..

Hari tu dekat kolej aku tjatuh..pinggang aku thentak dkt tangga tu..masa nak bangun tu..hanya Allah saja tahu bagaimana azab dia..thanks God..aku punya geng Broadcaster yang baek hati..ahaha.. menangis jgklaa kan..sbb xleh bdiri tegak lgsung.. selamat presentation aku tunda esoknya..kalau aku paksa present aritu..mesti aku pengsan..sbb mmg sakit..

Ni pon tgh sakit lagi..nk golek2 sangat xboleh...xleh byk move

Ermm 2 minggu bpuasa ni.. Selasa,Rabu Sabtu Ahad mesti aku buka di Damansara..atas dasar kelas lakonan tu..erhmmmm .. esok 1st day pon dh berbuka dluar..xpela..janji aku bsama Cinta kaseh sayang aku..

Ermmm ermmmm tak tahu dh nk update ape... kbai...Selamat Berpuasa yer :)

No comments: