06 November 2012

6 November 2012 - Hari 21 Tanpa Cinta

Selasa , dis is my 3rd week without them ..

awal pagi ni .. 12:35am .. dunnoe why i can't sleep ... hati ni masih tngiang2 dan teringat akan kata Niessa yang inginkan aku pulang ke pangkuan mereka..rindu ? ermm..aku mmg nak tapi hati aku tak kuat..

Currently aku malas menaip disini tapi agak rajin berTwitter .. sehingga mereka sedar aku wujud dan Aqie ada tanye mcm2..hingga Niessa myuarakan kata hati dia..hmmm

Aku dah lama tak alami masalah xleh tido ni..selalunye aku xtido sebab byk benda aku fikir..mcm sekarang ni..fikir psal kerja..psal member...psal cita2..ermm aduhh

Aku rindu Wafi Saidin..aku rindu bebelan dia..aku rindu ejekan dia..hahahaaaa duit xde nk topap credit phone..and so xleh on BBM...bargh. ..arapan skang tunggu duit kutu je ..dlm RM400 je kot..main 8 org..tp aku mampu bayar 4 org je =_=

Mama suruh kawen =_= ...tp gune duit sendiri..acane tuu ?? Keje xde lg..laki xde lg..so duit xde..so nk kawen camne .. ahahaa stress jgk ni..

Rindu Seha..eh ? ahahahaha rabu ni insya'allah dating dengan dia..and ekceli dia dpt detect tujuan aku lari selama 21 hari ni...cume aku tak ngaku sbb mcm xde hasil je..mcm xkurus2 je..makin berisi ada la..ahahah

Eh okelaaa nk cuba tido..babai

No comments: