21 March 2010

Lama x blog ~/~

Wlaupun baru berapa hari x blog..
tapi sebab slalu satu hari byk entry..
ni terus rasa lamaaaaaaaaa sgt xblog..
Ok abaikan!..
Ermmm dis week totally busy..
Senang citer tmasuk mid sem cuti ni..
dh sebulan aku n geng mpp xcuti..
ade je keje..tp xpe..
demi En.Asnol..we will rock it..hehehe..
Entahlah..since aku busy x hengat dgn hal dlm
"bilik gerakan"..aku dpt rasa..masa aku dgn bdk2 broadcast dh bkurang..
masa utk lepak dgn team Filmuda bkurang..adeyaii..yer laa..
dtg awal pg..pegi bilik gerakan..ada kelas baru g..
then masuk balik bilik..assignment pon dlm bilik...
mn la masanye nk lepak dgn bdk2 broadcast..aku terasa mcm dh lama sgt xjumpe drg
Adoyyyy :( . Xtaw mcm mn nk divide time..ermmm.
Hari ni official single..
Laalalala..bdk yg bnama Z bkn nama sbnar tu..
xtahan daulat dgn kebizian ku..
Waklu la..nk aku pujuk..mmg xdpt la..
hahahaha... :p
Ermmmmmm ape lg nk citer?
Ouh maybe mgu ni xsempat nk update blog..
busy with orientasi new intake..kuar umah awal pg..
balik malam laa kot..
we look n see..

notakaki : dh jumpe anak ikan sorang..auw!

No comments: