13 March 2010

Too BAD :p

Too BAD sebab aku bukan nama BADrul :p
Too BAD sebab aku xde kekasih nama BADri :p
Too BAD sebab aku tasuke kawan dgn BADrulshah..
Semuanya BAD hahaha :p pembuka blog buat hari ni..

Ermmm sometimes aku memang Xmatured..
And actually the whole time..muahaha..
IDK..but dats da fact kot :)
Nama je 19tahun..ahah..tp aram jadah mcm 9 tahun..
Nk buat macam mana..
Aku adalah aku..
Hitam putih itu hanyala warna utk myerikan sesebuah lukisan..
ahahah tapaham?pegi belajar sastera dulu baru baca blog aku :p

Aku pun tak tahu ape yg sdg aku tuliskan or merepek disni..
BUT hati aku memaksa aku utk menulis..
Jadi terus aku capai lappy aku utk menulis..
Kadang kala kita perlu buat baik dgn org..
Tp bile kita buat baik..pasti akan ade yg cube amik ksempatan..
Too BAD aku tlalu bmurah hati utk terima saja smuanya itu..
Bila tiba masa aku mbalas dendam..aku dicerca..dihina..
Well biasalah..org sukar nampak BAIKNYA kita..
Ape org nampak BURUKNYA kita..
btw,aku pun macam tu..tp agak sukar bile aku kena lalui itu
Sekurang2nya aku dh ubah pandangan aku..wlau 1000 jahat dia..
Aku akan pandang 1 baik dia..tuh yg aku buat di kolej..
Biarpun org ckp dkt aku.."TAK PERLU TJUK BAIK"..
Heyyyy org baik tak tjuk bodoh!!..org yg akan menilai dia..
ahahahah..so aku ni baik ke jahat???Ntahla. Lu pikiaq sdirik..

Aku sekarang malas nk fikir benda lain..
Aku dh tlalu busy..
Ape yg aku tahu siapkan assignment!! Buat yg tbaik utk Filmuda!! Buat yg tbaik utk MPP! :)
Thnks god I'm chosen to be MPP for 2010/2011 :)
Impian aku dari hari ptama aku jejak kaki di KLMU..
Mgu ni aku sesak dgn xtvt Filmuda and MPP..
So wutever!! Aku malas nk layan..
KERENAH org yg tapaham2 bahasa..
Nak merajuk bagai..nk mgamuk bagai semua..
Lantak kau laa..x mjamin masa depan aku pun..
Hahaha..

Sekian terima kasih :)

notakaki : Tak perlu tambah kebizian aku utk mdgr segala rintihan hati kau..

No comments: