09 September 2012

RAHSIA DUA PRIA

Hey guys ,

Tadi aku tengok teater #KawanKawanYangKitaSuka lagi ^_^ Ohsem..cuma energy matinee biasanya low cket..sbb simpan utk malam..aku rasa la ? Sbb mlm td energy dia lain...eh pedulik !

Yang penting aku dh dptkan keluaran terbaru SeLUT Press ..


INI DIA

Sebenarnya aku beli sebab Aloy yg produce..jujur ni ! Aku xkenal pon penulis ni sbnarnya... Aloy pon aku baru kenal time gi Tioman .. hahaha ^_^

Masa beli tu..aku tgk org amik signature penulis .. aku dgn gigihla cakap nk sign jugak..tapi sumpah aku xtaw manaaa satu penulis dia...yerlaa cover pon bg gambar blakang je..utk tanak dpt malu..aku buat2 ramah la kot ? Oh oke fine.. dorang dedua2 depan aku.. aiyakk !! 

Aku belum baca sampai abes..aku main selak2 ikut sedap aku..setiap kali aku tselak helaian tu..aku tsengih..tgedik sdiri..ter-angau sendiri..mcm kimekks jugak aku rasa diri aku respon begitu...tahu kenapa ? Puisi yg straight to da point.. dan aku tak perlu hentak kepala utk merungkai maksud puisi tsebut... ayat2 cinta yg buat aku nak punya BF yang romantis..yg mampu menulis puisi utk aku hari2..

Dan sekarang aku perlu jauhkan diri aku dari blackberry juga alam maya seketika..utk habiskan buku yg ohsem ini .. eh korang beli laa..RM20 je.. utk aku..berbaloi rasanya..terapi jiwa..buat kau gelak..feeling2 ade BF romantik..ahahah ensem ? Boleh lah :p Cameraman pandai mainkan peranan bg drg nampak ensem HAHAHAHA..

Eh okelaa :) Sejak abes belajar ni..aku akan cuba aktif dan giat kembali xtvt gila aku..

No comments: