09 September 2012

Teater #KawanKawanYangKitaSuka

Wuuuhuu guys ,

Dah lama tak tengok teater sejak bizi berlakon teater .. alhamdulillah Allah izinkan aku hadir menonton teater ni...  :) Aku bkn pgulas..ape aku tulis ni bdasarkan pemandangan aku sbg sorang penonton .

Aku tak tgk teater ni dr segi sino kah..pgarahan kah..xde..aku tgk isu dan pemain2 tu sdiri..Kak Faz..Ameera..Karl dan Anas..watak dan pwatakan dorang bwk tu mjadi..kita percaya dgn dorang yg begitu..

Naskah ni berat sbnarnye tp agak santai cara dorang bwk..mudah utk kita follow..tak perlu kau hentak kepala dkt wall utk fahamkan ..... persahabatan,kepercayaan,ptptn,mlm downline ? bahahaha..sumpah terasa part downline tu..sbb yerlaa aku ramai kawan MLM ni kan ?

Aku letak diri aku pd watak Huda..sbb aku rasa itu mmg aku... nk kenal watak Huda mcm mne ? Dtgla sdiri.. esok ada lagi Matinee jam 3 dan mlm 8.30 pm .. sila hubungi Ajune 012-2789352

ps : utk sesape2 yg terasa "untunglaah mkn duit haram..rasa2 bile aku leh dpt duit aku kan? tak baik taw mkn duit anak yatim" kih2 ^_^


No comments: