05 December 2012

Pilihan aktiviti menarik hujung minggu ni..

Sejak aku masih tak dapat kerja ni .. ini je la kerja aku .. cari benda2 yang berfaedah share dengan korang..harap korang sudi-sudilaa menjenguk kan ?

Oke weekend ni .. apa yang korang boleh buat ..

1 ) TEATER LE JUE LA JULIA 

  • Teater ni aku yakin akan buat korang terkenang balik zaman cintan cintun sekolah dulu..hey pergilaaa :) Enjoy da show oke ??
2 ) Tengok Wayang LAGENDA BUDAK SETAN 2
  • Dengar review dari orang kata best sampai tisu sekotak habis..mesti hati tisu jugak tu kan? Sebab ada yang kata pulak tak berkesan langsung..entahlah kan ? Terpulang pada individu..nak tahu sendiri..pi la tengok .. lebih afdal :)
3) Lepak Sunway Lagoon dengan pasangan ? 
  • Hehehee..aku ingat lagi kenangan aku pi Sunway Lagoon dulu..setiap kali pi mesti arwah abah duk je tido..cesss perabih duit je..hahaha..kalau dgn kawan2 baru sekali pi..masa SPM dlu..dah tu jatuh tgolek lak dkt gelongsor tu..amik kau..benjol kepala..selamat staf Sunway sangat baik..dia datang bawak ais utk kurangkan sakit..mesti dh kawen abg tu..sbb dia ensem sgt hahahaha .. SUNWAY LAGOON BEST !!
  • Ni dekat entry tadi aku dah post..just aku post sekali lagi untuk mudah korang buat pilihan..ahaha nampak banyak sikit kan ? Banyak ke sikit ? ahahah Click ACER utk lebih info.
5) Ni untuk next next week .. SUNWAY COLLEGE OPEN DAY
  • Sesuailah untuk adik2 yang baru abes SPM..boleh pergi jenguk2 sunway college tu..kot2 terjatuh minat dengan suasana dekat situ ke kan ? Tapi yerlaah aaahkaak sarankan adik2 masuk IPTA je senang..tayah bazir duit banyak2.. tapi kalau dah excited nak masuk college..bolehlaa pi open day sunway college tu...hehehe :)
Baiklaa rasanyee ni je kot ?? Kalau korang ada idea nak buat ape boleh jugak share :) Tapi kalau tanye aku..antara banyak2 ni..ape aku pilih untuk lakukan weekend ni..semestinyaaaa jeng2..biarlah rahsiaa..haahah :) Duit tak ada acanee nak kluar ? Haissshh hahahaaha...