24 July 2013

Johor ?

Assalamualaikum ,

Heee sejak abg ipar cakap nak pindah ke Johor .. aku asyik fikir diri aku yang belum habis belajar . Exam sem 1 pon belum setel . Hahaha but okela dorang pindah Johor .. dari last year katanya nk jd rakyat Dubai ..

Aku tak pernah berpisah dgn family aku .. especially mama tapi aku cuba amik positive side bila dorang berjauhan .. antaranya :

1) Bebas dari masakan sedap Mama . *kurus* aim 60kg end of dis year HAHAHA
2) Tak lewat pergi kelas ..sbb akan sewa rumah dkt Shah Alam
3) Ada kawan nak buat assignment
4) Ada reasons nak excited bila cuti sem HAHAA

Tapi aku ni sejenis yang cerewet .. aku suka kebebasan dan suka wat hal sendiri bila dekat rumah .. so aku memang akan cari Rumah Sewa bukan Bilik sewa ..all i need is ALONE.. sbb aku mmg xbiasa duk dgn org yg bukan DARAH aku .. so baek menyendiri je .

Jumpa je rumah nanti.. aku nak pastikan rumah aku ada benda2 berikut .. hahaha

1) Mesin basuh :p
2) Internet + Printer
3) TV , DVD player . I don't need astro sbb jarang pon tgk TV lately
4) Microwave
5) Peti Ais
6) Bilik untuk study
7) Mini gym room ( dumbbell , mat , treadmill)
8) Meja makan
9) Pekakas2 dapur yg bsumberkan warna hijau
10) Ruang tamu yg dhiasi warna hijau

HAHAHAHA EH OVER LAK . BAIK CARI LAKI KAWEN SENANG -_-

Aishh ,

Dear my sister ,

I know u're reading rite now .. tapi item no 7 tu memang aku teringin sgt . TQ :) Hahaha

Oklaa babai .



No comments: