22 July 2013

Tiup Habuk :)

Assamualaikum semua ,

Perghh agak2 ada 2bulan tak aku tak update blog ni ? Hehehe busy assignment :p

Hope belum terlambat untuk wish Happy Ramadhan to all my followers yeah ? :)
Dah 13 hari pon .. 2 minggu je lagi nak raya
Tahun ni agak tak rasa penat .. sebab ulang alik Cheras-Shah Alam-Cheras
untuk kelas .. boleh2 bergegas berbuka di rumah.

Alhamdulillah .. study so far so good . Muet pon dah setel..
Sabtu ni 27 July start my very first sem final exam .
Doa yang baek2 ye ? :)

Terlalu banyak nak diluah .. tapi jari jemari tidak izinkan
Terkelu rasanya .

Well disini saya ingin mohon maaf kepada AWAK .
Sebab masih cintakan AWAK .

Yeah saya tahu awak bakal berkahwin dah pun .
Tapi entah ..

Selamat Hari Raya awak . HAHAHA :)

Kadang2 bila saya rindu awak ..
Saya doa dekat Allah .. agar hapuskan awak dari ingatan saya.
Saya kata jika benar awak bukan jodoh saya . Jauhkanlah kami..hapuskanla dia dari ingatakanku..

Keep on praying but then I'm still miss u.

Eh dah laa . Sekarang ni saya tido kul 11 tepat .
Yerla nak drive jauh . Kih2

assalamualaikum .