29 June 2009

Berakhir sudah riwayat ku di MMC

Sahabat dan Teman yang atie temui di MMC adalah yang terbaik pernah atie temui.Sedih gila nak tinggalkan MMC, but I have too..!Hari ni hari terakhir kat MMC,hampir 5kali juga nanges hari ni..jumpe org lain je atie nanges..dh lama x nanges..tp hari ni..5kali kot..smuanya psal kawan2 yg siyesly very concern and caring.

First I wanna talk about Khairul Ikhmal pemes with Khai..siyesly dia laki ptama..atie kenal dkt MMC..dan insan ke2 yg atie tegor dkt MMC..dia byk tlg atie dlm DNM..byk prob kiteorg share 2gether..sng citer..kiteorg open minded..bkk je ape topik..on je nk borak..ermmm atie ngaku..atie syg dia...sape x syg kwn kan?lgpon dia kwn ptama..LELAKI..yg very caring n concern ttg atie..abg2 lain citer r kan..sah2 drg caring..tp utk title KAWAN,SAHABAT n TEMAN..yes Khai org ptama yg bsifat mcm tu..so mmg sedih r kan..

To Khai..aku mmg sedih gile kot dgn smgt ko halang aku kuar MMC tu..tp mcm aku ckp kot..I can't do anything..everything on HER hands..sedih weh bile dgr Mimi n Shy citer psal ko dlm kelas gitu..ermmm aku pon x dpt lg bygkan idop aku kt KYM tu..without org mcm ko..sape nk teman aku gi Midvalley lagi carik broadband pasni?sape nk teman aku on9 dalam kelas?sape nk teman on9 24jam if cuti??sape khai??sumpa aku sedih...aku syg gile kt ko..aku dh xde org nk ajar photoshop :( . Xde org dh nk paksa aku wat assignment..xde org dh nk sms aku ckp kelas batal :( xde dh Khai...penah dlu time sek..aku nk sgt ada kwn mcm ko..tp xde..bile aku dpt kwn ngan ko..aku lak kuar..aku sedih weh...

Ok second about Aryff..first day kenal dia..masa kelas design history..tgh carik2 group...start dari ari tu..mmg terus kamceng ngan dia..wlaupun dia suke buli atie...tp dia best..first assignment wat ngan dia..dia suke marah2 atie...tp marah2 lembut mcm tu...mcm comel je style dia..dia baek jgk kot..dia pandai melukis..dia suke senyum..suke sgt cara dia senyum...heeee...


To Aryff..ko dh janji ngan aku..ko tetap nk kwn ngan aku..wlau ape pon jadi..so aku pgg janji ko..aryff..lepas ni ntah sape2 de nk kcu2 aku..buli aku..kutuk aku kan??Ko sorang je soh kutuk aku depan2..xde org lain dh...mesti aku rindu nk tgk style ko gelak2 kutuk aku tu..siyes wehh..xkan aku nk 3G kot tgk ko gelak2 mcm tu kan..xde nye ko layan 3G aku...haahah..aku sedih kot Aryff..korang smua dh wat hari2 aku indah kt MMC..tanpa korang..tagune pon aku kt MMC tu...aihhh laaa!!..Aryff..ko rajin2 la bls sms aku..

Third aku nk citer psal Cupid!!Aku ngan dia..lbt cket rapat..start pon bile tegor kt MS dlu..baru kt kolej rapat ngan dia..tu pon sbb dia suke buli aku..sekepala la dia ngan si Aryff..ada je bahan drg nk gelak kt aku..aihhh hee xde Cupid..xmeriah la ari2 aku ni..

To Cupid..wlau kite lbt kenal..siyes ape ko wat kt aku..mmg akan aku ingat nye laa..gurau pagi..tgh hari..gurau petang ko tu..mmg meriah idop aku..tanpa gurauan setiap saat ko tu..mmg tak ke mana nye aku..x abes2 wat muke tensen ngadap assignment...thanx ok weh..Hye Coursemate,gilee baiiiii aku rindu ko nnt...arghhhhh mcm mn nii..korang ber3 laaa lelaki DNM yg aku rapat...isk sedih dowh!!!

Last but not least...MOTE!!akan ku rinduu lawak bengong mu..ahahahahaha

Epa,Shy,Mimi lakk........AKU SAYANG KORANG LAAAA!!BYK MEMORI KITA KAT ATAS TU...to shy..jgn risau..afiq takejut ko pg2..aku call ko..tu dh mcm tugas aku dh ok...syg ko weh....sng2 dtg laa Melaka..Mimi sowi..aku n awa tpaksa kuar dr MMC tu..aku taw ko marah..ermmm Epa..ko garang kot..takot aku..hahaah..ape2 pon korang mmg kwn paling best..!!Syg korang...

TO budak2 BLOK G..esp tgkat 1,2 and 3..syg gile kt korang..thanx sbb slalu je bkk pintu if aku ketuk...Qaqac n Dila..sori tasempat jumpe..mmg tasempat dh pon..aihhhh!!

Ermmm rasany2 ni je kot utk mgu ni..I HAVE TO KEMAS2 BARANG N BLAH DARI KL PLAK..ermmm

Crying!!!Crying!!!Crying!!!

Selama ini
Kumencri-cari
Teman yang sejati
Buat menemani
Perjuangan suci

Bersyukur kini
PadaMu Illahi
Teman yang dicari
Selama ini
Telah kutemui

Dengannya di sisi
Perjuangan ini
Senang diharungi
Bertambah murni
Kasih Illahi
KepadaMu Allah
Kupanjatkan doa
Agar berkekalan
Kasih sayang kita

Kepadamu teman
Ku pohon sokongan
Pengorbanan dan pengertian
Telah kuungkapkan
Segala-galanya...

KepadaMu Allah
Kupohon restu
Agar kita kekal bersatu
Kepadamu teman
Teruskan perjuangan
Pengorbanan dan kesetiaan
Telah kuungkapkan
Segala-galanya
Itulah tandanya
Kejujuran kita

No comments: