06 June 2009

He make me Rindu someone :(

Aihh dah la dok umah sorang2
smua org g Kelantan..
aku mulaa laa layan perasaan itu ini :(
Kali ni aku hati aku dsentuh
mgenai pgorbanan guru :(
tadii aku jalan blog fairuz
tjumpe lak sorang abg ni nye blog
dia merupekan seorg guru
Cikgu Naman
aku xtawu knp entri dia psal Hari Guru smua tu
wat aku nk menanges je..
ada gak bkk link guru2 lain yg ada..
ermm mmg sedey laaa..
lebey2 lagi ble ingatkan
cikgu2 yg rapat ngan aku :(
Cikgu Bismi :) Terima kasih kerana sentiasa bsabar ngan saya waktu dlu
Cikgu Bismi...mgajar ku di sek rendah
Walaupun aku hanya di ajar pd darjah 2
tp sebenarnya...aku rapat ngan dia seawal darjah 1
Makan minum aku..pergi balik aku
dari sekolah selalunya..dia yg tengok n tolong bile perlu..
dia bukan setakat mgajar..tp dia sedar akan peranan dia
bapa ke2 utk smua pelajar di sekolah..
aku dh lost contact ngan dia semenjak aku pindah..
bile aku pindah sekolah
Cikgu Yusman..mengajar aku sains
mengganti kedudukan Cikgu Bismi
aku dan dia..xpenah react spt student n teacher
kehidupan kami lebih kpd abg dan adik..
kematangan aku pd usia 12thn..
sedikit syk mpengaruh hati aku..
rasa cinta mula dirasai..
bile aku tlalu rindu pdnya
krn dia menyertai kursus induksi selama seminggu..
aku hanya dpt sms dia pd waktu mlm
di sekolah mmg xdpt bjumpe..
peritnye hati aku time tu..
tpancar kegembiraan bila dia kembali kesekolah
dgn buah tangan utkku :)
Dan hingga kini aku masih bhubung ngan dia
dia masih single n available
dia masih muda..usia tak sampai 30 pon lagi
Uwaaaaaaaa byknye kenangan ngan cikgu2..
ni smua blog cikgu Naman la ni
klu tajumpe blog dia..xde laa atie blog psal cikgu atie..
ermmmmm :)

No comments: