02 April 2010

Aku Tersentak...

Semalam 1 April 2010 , aku tersentak dek layanan kawan2 ku..
Di mata aku mahupun di mukabuku ku..
Masing2 spt malas mahu melayan ku..
Permata dari mata jatuh ke lantai basement kolej..
Di mana aku bsama teman2 yg stiasa ada dgn aku smenjak ini..
Mereka btanya knp dgn aku..aku diam..aku tak mahu bicara..
Kerana aku tahu..aku akan mdpt malu..
Salahnya dtg dari aku sdirik..
Mood aku hilang pd waktu ini..
Org buat APRILFOOL pon aku talayan..
Wlaupun kes agak berat...duit n phone aku ilang..
ahaha..tp aku sdg tiada mood..
aku marah..cume aku fikirkan..dia kawan aku..
Dia cuba buat aku gembira..thanks awak..

Aku pulang ke rumah dgn seribu psoalan..
Kenapa aku dlayan sebegitu rupa??
Aku meng EMO kan diri dgn mbuat video khas utk kwn2 ku..
Aku menangis seorang diri..teringat kenangan di MMC dlu..
Aku tak pernah di abaikan sebegini rupa..
Walau poyo mcm mn aku sekalipun..
Mereka ttg menganggap aku kwn mereka..
Aku jatuh cinta pd siapa pun..
Mereka ttp bkwn ngan aku..
Tidak sama spt kolej aku skang..
Mereka lain..
Sebab itu aku tsentak..
Tindakan aku mereka xdpt terima..
Spt mn kwnku di MMC terima aku dlu..

Menangis dan menangis..
shingga tcentus di minda ku utk terus pegi jauh dr mereka..
Ahhh tidak mgkin..aku dh jauh kedepan..
Aku harus bjln ke dpn..mgapa aku harus patah balik?
Terus aku mgambil keputusan utk myiasat salah sorang kawanku..
Alhamdulillah dia bkn hipokrit..
Dia cerita segalanya pdku ape yg dia tahu..
Aku tersentak sekali lg..
Tapi tak mengapa aku sedar..benda itu tjadi kerana aku..
Thanks kawan.. :)

Setelah mndgr cerita kawanku itu..
Aku myedari..kehilangan aku selama seminggu
Begitu mberi kesan pd mereka..
Mereka rasa akan perubahan aku..
Mereka rasa akan kehilangan aku..
Aku bangga punya kawan spt mereka..
Mereka sayangi aku..
Mereka mahu aku yang dulu..

Whatever pon..memang mereka yg tbaik di antara yg tbaik
Wlaupun aku tluka berada di kalangan mereka..
Tp hanya mereka yg pahami aku..
Esp my kesayangan Seha,Ayoe,Eyna,D.L and Jelita...

Terima kasih kawan :)

And to my MMC frens :) Happy 1st Anniversary guys :) muahhhhxxx

No comments: