04 April 2010

Pemergian Din Beramboi



Bukan aku sengaja post lambat entry ni..cuma aku mencari masa yang sesuai untuk aku post..aku baru selesai setelkan problem diri aku..so now da time..lagipun emosi aku tak stabil bila dapat berita pemergian pak din..so aku memang tak mampu utk bcerita..sebelum tu marilah kita sama2 sedekah AL-FATIHAH buat arwah...



Terus terang aku cakap..aku bukan peminat setia Pak Din..kehadiran dia dalam ERA pun pada awalnya aku pandang serong..sehinggalah suatu masa aku ditakdirkan utk btemu dgn dia..dimana sepatutnya artis2 lain perlu naik stage pada waktu itu..tapi demi fans dia sgup stay dan bgambar dlu..sehingga namanye dpgey beberapa kali..time tu aku tabik spring dekat dia..

Dan pjalanan aku ke kolej pon dtemani oleh celotehh2 dia..kdg2 Pak Nil pun hanya mampu tgelak mdgr celoteh Pak Din..harini aku pegi kolej pun juz dpt tido dlm kete..sbb xde siapa yg bleh wat aku gelak..ermmm tutup radio pon..xtaw la mcm mn ERA nk naikkan balik rating drg..ermmmm..

Sejak pemergiaan dia..aku baca mcm2 cerita psal tanda2 awal dia nak pergi..psal status Twitter dia..psal dia ckp xleh naik Genting utk ABP..xde bas nk bwk dia..psal suruh Alex ganti dia dkt ERA..mcm2 la...buat aku btambah2 sedih..status FB Afdlin Shauki pun buat aku tsentak.. "Din tersenyum dalam kubur. Muka dia tenang. Ramai yang sayang kat din, din selamat jalan... Semoga semuanya berjalan lancar" .. OMG..sedih je rasa hati ni..and Afdlin pon mhormati arwah n tanaik genting jgk..

Ape2pon..perginya lagi satu bintang.. Al-Fatihah...

No comments: