24 April 2010

Perang Basement :p

First of all..nak gelak dulu!! SUMPAH KORANG MACAM BUDAK2..haha

Ok ntahlah..aku sbnarnye xtaw ape yg tjadi pd mereka smua ni..sape mereka?Biarlah mereka saja yg tahu..aku mmg dh lama xturun basement..once aku turun..gileee bapakkk arrr..pecah belahh..sorang sana...sorang sni..SO?? ape je smua ni??

Dulu bkn main syg myg..gile byg ramai2...sampai muka aku tu kt basement kadang2 mcm xdperlukann..u guys to HAPPY together kan?? skang ape jadi?kebahagiaan musnah begitu sajaa??

Ntahlaa...aku sgt2 xpaham dgn korang smua ni...aku mmg takkan MASUK CAMPUR hal korang..aku akan kawan dengan semua orang dekat basement tu...

Dan aku rasa..skang aku dh busy dgn Faculty aku..maybe aku akan elakkan diri aku dari ke Basement tu...

Tak faham! sangat2 tak faham... nak gaduh ke nak bertumbuk ke..SILAKAN!! BUT HELL YEAHH JANGAN SENTUH BAB AGAMA..korang n kita semua talayak lgsung nk mgunakan AGAMA utk bgaduh..cermin diri sendiri dlu sblum myentuh perihal agama..

KAU KAWAN AKU SEKALI PUN..DON'T TOUCH ABOUT RELIGION..PLEASE!!

No comments: