18 March 2012

#BUNOHAN

Assalamualaikum ,

Sedih . Serius aku sedih . Aku sedih sebab memang ternyata orang di Malaysia MALAS . MALAS apa?? Lu fikirlah sendiri :)

Memang dekat Malaysia ni dari kecik dah di didik dekat sekolah .. telan je apa yang cikgu bagi..jadi bila dapat sesuatu seperti #BUNOHAN .. terus demam campak sebab terlalu berat untuk berfikir .. yelaaa mana taknya..exam pon cikgu bagi tips.. :)

#BUNOHAN sebuah filem yang perlu dihayati dari segalaa segi , bukan untuk kau telan je perjalanan cerita tu.

Kawan2 aku bila abes tengok #BUNOHAN pasti akan sms aku, bbm aku ..dan berikan komen mereka..ternyata budak2 Broadcast , budak2 seni .. terima filem itu dengan baik..TAPI budak2 jiwa warna pink yang tagihkan filem cinta sedih,nanges,cinta terhalang semua...mesti mengamuk dan rasa membazir menonton #BUNOHAN

HAHAHAHA , Kelakar ... tapi tak per setiap orang ada pandangan tersendiri , aku tak paksa untuk korang terima filem #BUNOHAN

Cuma apa yang boleh aku katakan , memang dari dulu filem kita yang berjaya diluar takkan berjaya di dalam MALAYSIA . Dan filem yang sangat GAH dalam MALAYSIA , di luar orang tak pandang langsung :)

Semuanya terletak pada hati .. :)

No comments: