24 May 2012

Kerna Benci - 2

Pesan Kepala : Kerna Benci 1 bukan utk tontonan UMUM . Jadi aku bagi sedikit saja sambungan disini


Aku hanya melihat Gadafi dari jauh. Aku sedar sejak dari kejadian tempoh hari aku malu sendiri untuk menegur dia. Memanglah dia tak rasa perasaan aneh seperti aku sebab dia lelaki, aku ni perempuan semua rasa terlebih.Malu weh selepas apa yang terjadi malam tu.

Aku tak sepatutnya menagih rasa cinta,kasih dan sayang terhadap dia. Dari awal lagi aku tak patut lakukannya kerana semua ini telah memalukan diri aku sendiri.

"Awak tak perlu rasa semua itu." kata Gadafi

"Tak! Saya perlu benci awak,kalau tidak akan terus sayangkan awak." balas aku.

"Saya sayangkan awak." tegas Gadafi sambil cuba mendapatkan pandangan mata aku.

"Jangan . Kita perlu jadi seperti dulu." aku cuba menutup rasa sedih aku.

Aku memang sayangkan dia, tapi apa yang aku boleh lakukan dia milik orang.

Sambungan cerita ini telah aku tulis sewaktu aku berada di PJLA , semalam (Rabu 23 Mei 2012)

No comments: