19 June 2012

Cinta Susur Masa :)

Assalamualaikum,

Baru-baru aku terdengar sebuah lagu di Radio , bait-bait liriknya buat aku tersenyum seorang diri . Ya,aku tersenyum sebab aku terasa..cuma bukan CINTA..cuma sebuah PERSAHABATAN..tapi ya lagu ini nice :)

Dan buat awak,lagu ini untuk awak..untuk kita :)






Hari hari ku bermula di laman itu,
Kelibat namamu menggusar rasa hatiku
Kusaksikan susurmasamu selalu,
Membuatkan sendiri semakin merindu,

Inikah rasanya cinta disusurmasa,
kita bersua dalam susunan aksara,
Hati dan jiwa lahir dalam kata-kata,
Bilakah agaknya dapat kita bersua,

c/o

Indahnya cinta disusur masa,
Hadirnya cuma kita yang rasa,
Debarnya seolah bersua muka,
Hakikatnya, inilah kisah kita...
Cinta di susur masa,

Andai alam semesta bisa berbicara,
Kukirim kicau cinta terbang diudara,
Namun kita berdua cuma di alam maya,
Lalu kutitip kicau disusur masa,

Disini kita bermula dengan tegur sapa,
Rasa mula berbunga kuturuti bicara,
Tiap baris kicaumu kukenang penuh makna,
Ada debar menderu degup dalam dada,
 
Repeat c/o


Saya harap kalau ada apa2 yg saya menyentuh hati awak..
Bagitahu lah yer?
Kalau ada apa2 yang buat awak rasa bosan..
Bagitahu lah yer?
Sebab sesungguhnya..saya takut awak tanak kawan saya lagi..
Hik2 :)

No comments: