01 June 2012

Encik Bakal Suami :)

Assalamualaikum,

Heee dulu saya pernah post entry lebih kurang begini..konon2 mcm calon bakal suami la..tp mcm susah sgt je nk dpt yg pakej mcm tu..

Kali ni senang je..

Encik Bakal Suami saya haruslah ANAK EMAK !! Yeay .. yer mmgla semua lelaki tu anak emak..i mean lelaki yg anak emak..eventho umur dh 30 pon dia still anak emak..commmonnn guys u know wut I mean rite?

Saya ada sebab saya tsendiri..wlaupun kwn2 sy mbantah niat saya ni..yerlaa nnt bulan madu pon kena bawak Mak..euwww ? Hahaha..tp sy sgt xkesah ! sbb sy pon anak mama..yeay..so boleh bulan madu sama2..ahahah

Tapi sebab utama saya ialah .. dia mesti sayang saya seperti mana dia sayang mak dia..dia akan jaga saya mcm mn dia jaga mak dia..dia akan faham saya..mcm mn dia faham mak dia...hek2 :)

Bagi saya lelaki anak mak comel..tp bknla stok sotong tu...lelaki sejati yg anak mak..

Ape2pon.. Encik Bakal Suami, one day u will know dat I blog about u ! Hahahaha :)

No comments: