04 January 2013

Penyakit Bulanan ..

Hai guys ,

I'm tired .. xde mood .. nk marah .. nk nanges ..

Ni semua gara2 PMS ..

No !! Aku ni berat sangat..so dtg bulan pon berbulan sekali...so efek emosi yg dipendam selama beberapa bulan...mmg padahla jadinya..

Hati aku yg sememangnya lemah ni..akan mjadi btambah lemah..orang tegur sikit je..dh banjir..mata dh merah..

Dpt sms dr seseorang..nothing to do pon dat sms with me..selalu pon dia msg mcmtu..just bile tgh mereng gara2 PMS ni..aku rasa aku di abaikan..why dia x bgtaw earlier ? Dah sampai baru bgtaw..dh lepak minum baru bgtaw..sentap la kan..

Padahal dari awal2 kenal pon dh taw perangai dia mcmtu..tapi entahlaaaa xleh terima la bila dilayan mcmni..

Aku bukan tunggul pon..!!

Aku memang tak pernah kesah sbnarnya kau ada atau tak dalam hidup aku..sbb aku dh anggap kau sama macam member2 aku yg lain..there are nothing special between us until u be my husband..

Tapi kenapa aku perlu terasa dgn kau eh ? Mungkin ada secebis rasa sayang setelah kau layan aku sgt istimewa..

Aku harap bila kau dh habis melepak tu..balik umah..dan baca blog ni..kau renung2la apa aku cuba sampaikan..sebab aku sendiri tak faham sebenarnya ..

Dah nak masuk setahun weh.. i dont like dis..seriously..

ps : post di waktu emosi serabut..sorry..

No comments: