22 January 2013

Reply to Her Post :p

Hye guys and hye You :p

Reaksi terhadap gambar iteww ?

"Wehh jamu apa kau mkn sampai nmpk lagi bambam nih?" HAHAHA :p

Reaksi terhadap sijil kursus kahwin itu

Fioneeeeeee ! Cpt kawen dan buat baby 10orang utk aku.. tak pedulik ! nk 10 jgk hahaha

Vaviiii kenala aku pergi kursus kawen sorang2 nanti..

Xpeee..aku gi dgn cik hubby Hahahah..ntah siapa :p

Barghhhhhhhhhh stress pulak aku..bila semua member2 dh kedepan..

********************************************************

Hahahaha kpd kalian yg xtahu saya maksudkan siapa..iteeww gadis di side bar sy tu...hahaa dia post gambar tbaru dia dgn cik hubby dia pergi kursus kawen..dedua berkembang dgn pesat...ermm pbawakan budak agaknya HAHAHAHAHA

Selepas itu..dia menayang sijil kursus dia...caittt...podaaah ! Hahahaha

Mama dok suruh kawen buat anak sendiri...asek nompang anak akak je..hahaha paling betul dia syok ada cucu..kah2..

Nk kawen dgn sape ntah..haaiiilaaaa..

22 tahun sudah woo tahun ini..mcm ngaaa percaya je deyh..errr... kawen dgn Jep je la :p Hahahah

Oklaaa sampai sini dahulu..tadaaaaaaaaaaaaa

No comments: