02 January 2013

Insya'Allah Selamatlah Tahun Baru 2013

Peace .. aku terlambat sehari kan menulis untuk tahun baru ? Tak ape .. janji aku dah pasang niat ..

Apakah perkara terbaru untuk aku share ?


THIS !!

Alhamdulillah , kakak aku Nana dah selamat melahirkan Puteri pertamanya .. merangkap cucu pertama Mama(dalam gambar) .. dan anak buah pertama aku . Da best part , bufday dia sama dgn Mama..

28 Dec 2012 , hadiah paling besar buat Mama selama 60 tahun hidup di atas muka bumi ciptaan Allah ini.

Untuk side abg ipar aku..rasanya ni cucu ke 19 dh kot ? err ... 

Okelaaa..aku mengaku since ada dis lil girl..aku kurang mhadap internet..rasa mcm tak peduli dunia luar pon..lantak korangggg lar ! Hahaha.. percayalah..if ada anak sendiri lagi tak hirau apa dah..ahha :) Awesome feeling ..




Sharifah Amira Fashiihah Binti Syed Hood <3 addiction="addiction" my="my" nbsp="nbsp" new="new" p="p">

Oklaa !! Tahun baru .. nothing interesting..melainkan kalendar je yg berubah..aku rasa aku masih sama..

This year ..

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh tiada apa yg istimewa rasanya..kih2..tungguuuu..

Azam ? Nak tulis byk2...


No comments: