21 March 2013

Gila La Kau !

Aku : Weh gila la lau !
Dia : La apesal pulak ?
Aku : 3:40 am ? kau kejut aku ?
Dia : Dah tu ?
Aku : ngantuklaa..xjalan pon otak aku ni
Dia : Jalan je la..dh karat ke ape ?
Aku : ishhhhhh ! Yerlaaaaa

* 5 MINIT *

Aku : dah ni je aku mampu ..
Dia : Gila la kau !
Aku : Pulak ? dah kenapa ?
Dia : Ni je kau mampu ? Takkan kot ?
Aku : 3:40 am .. weh aku nak tido .. dh blah..dtg awal sikit esok lusa
Dia : kau pi turun bancuh nescafe .. do something weh..aku bukan selalu mai
Aku : eeeeeeeeeeeeeeeee ! Takmo .. nak tido .. shuuhh shuhh pi main jauh2 sana
Dia : aku merajuk..see u day another day .. wuuuu
Aku : sah kau gila .

*MARAH*

Eh apesal aku xboleh marah ? Korang tahu tak aku sedap2 tido..dia kejut and bdenyut2 dekat kepala otak suruhhhhh jugak aku tulis .. ah dahtu..ni je la aku tulis

IDEA , kau memang GILA !

Ni baru namanya IDEA GILA

HAHAHAHAHAHAHHAHA

No comments: