10 March 2013

Happy DOUBLE TWO , Atie :)

Syukur Alhamdulillah , atas izin Allah aku masih bernafas dimuka bumi ini .

10 MAC 1991 , 4:10 PM aku dilahirkan .

Hari ini genaplah usia aku 22 tahun .

Tiada kata yang dapat aku gambarkan mengenai perasaan ini .


Aku dikejutkan dgn kehadiran dia malam tadi utk meraikan hari tua aku. Ya setiap tahun sejak aku mengenali dia, hanya dia yang akan berlebih2 utk bufday aku. Dan aku tak pernah mampu berlebih2 utk bufday dia. Setiap tahun aku hanya mampu kirimkan doa dan sebuah persahabatan. 



Pengantin baru . Dia jugak antara yg selalu cuba lakukan sesuatu yg gila bila sampai bufday aku. Pernah beberapa tahun lepas, kami bergaduh..dan dia sanggup meninggalkan hadiah aku pada orang lain dan aku hanya menerima hadiah itu selepas 5bulan =_= . Coklat pon dh basi n melt HAHAHA.
Ada juga yg dia tinggalkan pd mak aku... takdelaa dia nk kejutan bufday..boleh2 nak cari gado seminggu awal..mmg makan dia aku merajuk sebulan la..hahahaha :)


Aku bersyukur padamu Ya Allah , kerana kurniakan sahabat2 seperti mereka berdua ni. 

Mungkin ada lagi , tapi mereka jenis yang tak pergi2 . Bergaduh macam mana pon . They always be there for me after my family . In sha allah .

Thanks kpd family jgk , Mama blanja lunch , Nana belanja dinner . 

Kakak aku kawen umur 22 HAHAHAHAHA #pengsan .

No comments: