01 March 2013

Yan's Solemnization Day ! :)

Alhamdulillah dah selamat semuanya ..

Mungkin Allah takasik aku rosakkan majlis orang dengan menangis..so abg ipar aku pon sesat la sampai kena ulang alik 3 tol..hahaha..

Sampai2 Mr.Ex BBM tanya dkt mne..ckp dkt luar tp xtaw masuk..sbb abg ipar dh naek sampai atas xde sapo pon..rupe2nye dkt bawah..so Mr.Ex pon dtgla jemput dkt depan..hik2..

Dia ckp "dh sah dh..tgh baca doa"

Time tu jiwa dh bkocak dh..bile nampak je seri pengantin dia..aku dh tacing..sng citer terus nanges dkt luar tu...

Then dia salam n peluk2 kwn dia..aku lap air mata n kuatkan diri baru masuk salam dia...

Tahu tak ape rasa dia ? Bile kau xdpt saksikan kawan baik kau jadi BUJANG buat kali terakhir..hahaha sampai2 dh bergelar ISTERI =_=

So sesi bgambar berjalan...tapi kecewa skt xdpt bgambar dgn Mr.Ex hahahaa..tp dia dh janji time Sanding nnt baru bgambar..so enjoy da pic ya guys :)


Mama,Me,Yan and Pejal


Yan amik berkat nak baby comel..hik2


And now me amik berkat nak dapat suami ahhahaha


Posing .. hubby dia dh ilang time ni..

Again , congrats Yan . Semoga bahagia dan dkurniakan anak2 yg comel mcm aku..HAHAHAHA.

ps : Ralat xsempat tgk Pejal lafaz akad..

No comments: