26 December 2010

Bowling Buddies ^_^


Wuuut wuuut readers ,

Yeahh dis is wut I buat da whole week kot.. main bowling..HAHA..siap pi turun bowling sungguh2 tu...
HAHA cehhh tjuk score awal je ar eh ? sbb tu score lane giler :p GEI yang tolong score HAHAHAHA..hakikatnya GEI lagi terror..saya dpt no 3 je :p HAHA

Berbalik pada citer asal.. punya duk mgasah bakat dalam Bowling Buddies ni..saya lupa utk makan minum juga tido..HAHA sbb ada sesuatu dalam hati saya "SAYA KENA STRIKE SAMPAI DAPAT 300" HAHA..selagi xdpt 300 or score yg dkt2..saya xkan bhenti..so saya ada 2 Facebook..at least salah satu laa.. for now page official saya 231 score..lagi satu 227 tu..

Usaha kena lebih derr ^_^ . Ok nak jadikan cerita lagi , semalam balik keje lepas makan minum and bhibur di TV..saya terus mgorak langkah utk score Bowling ni..start main 10:30 malam..sedar2 dah 4:30 pagi HAHAHA..terus OFFLINE and tido..bangun tido kul 9 pagi..makan...dan menghadap terus Bowling Buddies..sehingga tertido depan laptop sambil mendengar album baru Tomok..dan yang pasti jam 4 petang saya masih sedar waktu itu..saya bangun tido dah 8malam..HAHAHAHAA.. so yeahhh ^_^

Ehhh saya xciter ke saya mandi ? Okk saya xmandi lagi dari balik keje semalam...Wowwwww masih wangi okeee ? Bau halia krim mustajab..HAHAHAHAHAHAAH :p

*Lupakan yang lain*

No comments: