28 December 2010

Kadang-Kadang

Kadang-kadang kita nak hujan..

Kadang-kadang kita nak panas..

Tapi selalunya kita minta pelangi..

Jadi hujan mesti ada dulu..

Tapi kita tak nak hujan..

Tapi terus mahukan pelangi..

Kadang-kadang kita nak bahagia

Kadang-kadang kita nak gembira

Tapi selalunya kita nak deduanya

Jadi kita kena gembira dulu

Baru boleh bahagia

Tapi kita nak bahagia terus..

Tanpa gembira..

Susah untuk capai..

Begitu juga aku alami

Aku tanak gembira

Aku ingin bahagia terus

Kerana gembira kadang-kadang sebentar sahaja

Ia meragut kegembiraan aku dalam masa sesaat

Jika dia mahukan

Aku tak tahu..

Kenapa aku? Dan kenapa aku ?

Ramai lagi insan di muka bumi ini ..

Tapi aku tahu

Allah itu menguji insan terpilih..

Dan aku menerima ini sebagai ujian buat aku

Percayalah cintaku hanyalah untukmu


28/12/10

10:47 pm

In my room :)




No comments: