12 December 2010

HIDUP SINGLE :)

Aku tak tahu kenapa..kali ni aku betul2 rasa aku SINGLE..mungkin kerana aku dah melepaskan seseorang dengan hati yang redho :p . Maksud aku walaupun sebelum ni aku dah sedia SINGLE tapi aku masih seperti kepunyaan orang kerana HATI aku pada seseorang. Hampir 2minggu aku gembira begini.

Aku tak perlu risau lagi untuk bangun pagi dan kejut sidia yang bukan hak aku. Aku tak perlu risau lagi untuk ingatkan sidia tentang jadual hariannya , sedangkan dia milik orang. Aku tak perlu lagi membazir kredit untuk sms sidia tanya dia dimana..buat apa dan macam2 lagi..sedangkan dia milik orang..Aku tak perlu risau lagi,untuk bercerita mengenai IKAN DAN UMPAN pada kau.. umpan xmgena tapi ikan dah naik..hmmm. Kau tahu kenapa aku cakap macam tu??

Ceritalaa pada semua orang,aku syok dekat kau.Ceritalaa pada semua yang aku angau seorang diri pada kau.Bagitahu semua orang apa yang aku cerita dekat kau setiap hari. HAHA yer memang aku bercerita pada engkau,untuk engkau ceritakan pada adik kau,kawan baik kau dan juga awek kau? HAHA

Aku gembira kerana aku tak perlu lagi cover pada semua orang,kononnye aku dilamun cinta dengan BEAR..sedangkan BEAR muncul bila aku hampir kantoi dengan kau. Sedangkan BEAR kawan baik aku. Yer semuanya hanya cerita rekaan aku utk aku menutup segala rasa cinta aku terhadap kau. Tapi aku tahu kau bukan BODOH. Kau sengaja menguji aku balik sehingga hati aku yang pedih.

Aku kini benar2 SINGLE. Aku gembira begini. Aku bebas berkawan dengan sesiapa saja yang aku mahukan tanpa risau akan apa yang kau fikirkan terhadap cara pergaulan aku.

Kini hati aku ditutup , renovation sedang dijalankan. Kemungkinan besar ia dibuka selepas hati aku dah siap sebuah JAMBATAN... :)

No comments: