31 December 2010

Kenangan 2010

Januari 2010 ..Aku bangun pagi dan terus melompat ke bilik mandi . Aku dah lambat nak ke kolej . Eh,harini cuti semester la..wat pe nak pi kolej ni ? Oh, aku bukan macam korang yer? Aku semangat je gi kolej..ada keje sikit nak buat editing dekat kolej tu. Hampir kesemua cuti semester aku dihabiskan dikolej. Aku siapkan editing Shortfilm aku,latihan untuk performance Frinjan. Semua pada bulan Januari 2010 :)

Februari 2010..Aku sibuk sangat bulan ni , lagi2 aku kena arrange jugak untuk pegi JB Februari ni..performance Frinjan pon Februari jugak..mana nak berlatih lagi..nak kumpul duit..cari tiket bus lagi..cari hotel lagi..tak tengok lagi assignment kolej lagi..Arghh busy'nye. Kadang2 sbb busy sgt haters boleh bertambah kan ? Ni la yang kecoh time Februari dulu . Tak cukup tu aku busy dgn Screening Shortfilm aku jugak..mana nk kerah kawan2 buat keje laa..ermm semuanya tinggal kenangan sebab at da last aku still kena maki hamun sbb event xsempurna..eheeee..xpe tu semua pengajaran tuk aku :)



Mac 2010 , aku busy dgn budak2 baru masuk..ade Orientasi..ini adalah pengalaman paling manis buat aku. Kerana sebaik saja aku jejak kaki ke kolej ni dulu..aku cakap aku nak jadi MPP..HAHA walaupun bakal calon nan adooo sajaa..aku tetap merasai peluang arrange orientasi ni..dan ia mampu buat aku tersenyum. Pada bulan ni jugak aku dikejutkan dgn bufday party oleh My Gei and kawan2 lain...drama dorang sangat menyentap hati aku.. ape2 pon terima kasih kawan. Bulan ni juga aku pegi rumah anak2 chowkit..ohh gosh I miss Hawa so much.. weeee bulan ni juga mengenali seseorang kawan..yang macam chipsmore.. :p HAHA.....ekceli bulan ni paling byk gambar...so aku letak je la eh :p


ps : sorry ar gambar baju sama2 tu kan :p Hari lain..tp sbb excited dpt baju baru..ari2 nk pakai..ahahah

double ps : time ni aku baru kenal Shahir..so termasuk xtvt abang utk kenakan dia time bufday..wawawawa cute takk pic dia tu?Kena paksa makan segala jenis coklat..muahahahaha









April 2010 .. aku hampir hilang my Gei and kawan2 lain sbb aku kononnye tlalu busy dgn MPP..sumpahh aku lebih sygkan kawan2 dari benda ni semua..eventho benda ni yg aku nak dari dulu lagi..tapi aku risau sbb aku asyik xmasuk kelas..ermm. Aku jugk 1st time kena Aprilfool,sampai nak nanges kot..ngadu kt Mama dkt Facebook..mana tak nye..handphone 2ilang..dalam tu ade duit lagi..IC lagi..TouchNgo lagi..perghh orang yang amik tu pon...siap nak marah2 den lagi...mcm dia xbsalah laa kan? HAHA kenangan pon yang ni :) Bulann ni pon banyaaakk sgt makan kek..HAHAHA :) Suprise my Gei...haha ade agi kek..kena suap agi auw :p Elehh Gei pon suap gak..tp suap comot..HAHA..eh lupe April ni saya merajuk sampai lari ke Kuantan..thanks to My sis Emma sbb bg layanan 100% perfect..

Mei sampai September 2010 .. xde ape2 sgt pon yg happen..melainkan hari2 dkt kelas je..Masa July perform Frinjan..bulan Ogos dapat keje..ermm xde ape yg menarik pon...raya pon keje je..hahaa..~INSAF~ AHAHAHAH

Oktober 2010..perform Frinjan lagi sekali..sehingga memanggil hujan.Mula menyampah dgn kolej..semuanyaa kurang dan myakitkan hati..xde ape yg menarik minat aku lagi utk ke kolej tu..Ermmm tension sangat sangat sangat sangat ! HAHAH ...tlibat dgn KL48HFF..start diet 17/10/10 hahaha..shooting RAGAM IPT



November 2010 .. kehilangan seorang pengajar yang hebat..dia xmgajar lagi dkt kolej..kena buang..emosi perasaan cket bulan ni..yerlaa dgn prob kolej lagi...hahaha..tensen btul..

December 2010... waaaaaaaaaaaaaahhh finally...bulan paling best sbb byk ponteng kelas..asyik keje..keje keje dan keje je..involved dgn kelas Lakonan Namron...HAHAHA :p . Buat kejutan utk Bufday Mama..thanks kawan2..senang citer bulan ni best la jgk..happy..wlaupun ade selit dgn duka2 pada date2 tertentu :p





Akhir kata tahun ni start happy..ending hope happy jugak..sbb skang baru 8:11 pm..xtaw apa bakal terjadi malam ni..

HAPPY NEW YEAR :)

No comments: