01 January 2011

Bangun2 je dah New Year

Wuut wuut :)


Aku macam tak percaya bahawa Hari ni merupakan tahun baru
Hari terakhir pada tahun lepas (2010) aku tido seawal 10 malam (semalam la kira)..
Aku pon xtaw kenapa .. aku x on9 mcm hari2 biasa
Tahun2 lepas..
Aku tak tengok bunga api..
Tu sgt bukan aku..
Tapii entahlah kan..
Mgkin aku tido awal utk menutup rasa sakit dhati ?
Weeee yerrr semalam kul 8..sy ingat sy akan landing 2010 dgn indah
Tapi OH NO ! HAHAHA.. landing btul2 atas katil
Ermmm... so apa azam 2011 ?
Tahun lepas saya malas berazam..
So hidup pon mcm naik turun je..HAHA

AZAM 2011

~ Saya nak jadi ceria pada bila2 masa.. (mgikut acara la..jgn time kenduri arwah pon gelak2 :o )
~ DIET ? Errr ni susah cakap .. tp harap sgt MAC 2011 .. something happen la..dah 2bulan :p
~ Oleh sebab tahun 2010 merupakan tahun terakhir pegang no 1.. sy mharapkan kematangan dalam cara saya memikirkan..kurangkan jeles..kurangkan keperasanan..kurangkan fantasi..semuaaaa kurangkannnn okeyhhh ? Arghh !
~ Nak cari steady BF :) peeewwwittt...bukan gatal tp ntah keturunan aku ni mmg kawen awal kot? HAHAHAHA ! CST GET READY :p hahaha

~ PALING PENTING..NAK BLAH DARI KLMU A.S.A.P

No comments: