28 January 2011

Tak stabil :(

Wuut wuut , first of all .. sorry pd semua yg singgah blog ni dan meminta aku menjengah blog korang..harap bersabar..aku sgt xde mood buat masa sekarang..nnt aku dh oke..aku mganas balik..terima kasih sbb korang sudi berada disini..utk pgetahuan korang aku bkn jenis follow blog org suka2 hati aku..aku follow kalau aku kenal .. mgkin ayat aku kasar..tp betul la..for wut aku nk follow kehidupan org yg aku xkenal kan ? Sorry to say aku bukan blogger tegar..aku menulis utk melegakan hati aku..dan aku xmintak org ikut aku... ~cessss jgn dgr ckp aku..aku tgh xstabil..jgn amik hati..aku mmg ckp main lepas bila aku xstabil~

Aku sedih baca blog GEI aku , terima kasih sbb faham aku . Aku mmg xtaw ape akan jadi kalau kau xde. Maafkan aku , kalau aku penah terasa yg mgkin kau juga salah sorang yg akan merampas dia dari aku . Fikiran aku buntu kadang2 tu...aku sgt jadi tak waras bila ade yg lebih dari aku . Aku tahu kami xkan pergi jauh . Aku bukan milik dia , dan dia takan pernah jadi milik aku . Aku xmgalah kawan , tapi buat ape aku kejarkan benda yg akhirnya buat aku tsungkur ?

Aku tahu dia baca blog aku , aku tahu kwn2 dia baca blog aku .. aku tahu mungkin dia terasa ni utk dia , aku tahu mgkin kwn2 dia sedar utk ni utk dia . Biarlah , mgkin ini balasan buat aku .

Aku serik .
Aku sakit .
Aku sedih .

Pernah kau melihat aku seserik ini ?
Pernah kau melihat aku sesakit ini ?
Pernah kau melihat aku sesedih ini ?

DAN.

Kau rasa apa serik begini?
Kau rasa apa sakit begini ?
Kau rasa apa sedih begini ?

Mungkin takkan ada orang yang dapat rasa apa aku rasa , kerana setiap orang lain jiwanya . Setiap orang lain perjalanannya .

Aku mungkin pernah bercinta , tapi aku xpernah bahagia .
Aku mungkin tak bercinta dengan dia , tapi aku bahagia dengan dia .

Cukup sampai disini , aku dah tak tahu apa lagi aku perlu lakukan.
Mungkin benar ini balasan yang dia ingin beri dari dulu ,
Mungkin benar ini kesakitan yang dia ingin beri dari dulu ,
Mungkin benar dia sudah puas mainkan aku .

Aku tak tahu apa lagi perlu aku katakan ,
Yang pasti aku sedar aku bukan milik dia .

Mencintai tak semestinya memiliki .
Dimiliki tak semestinya saling mencintai .

Ya Allah Ya Tuhanku , aku bermohon agar kau kuatkan hati aku , naluri aku . Biarlah aku kejar cita-cita aku terlebih dahulu .

TAK STABIL
28/1/11
1:10 AM
Bilik Alam Damai

No comments: