21 January 2011

Last Day with Him :(

Wuut wuuut :)

Sedih sangat sebenarnya nih !
Tapi gagahkan diri ini utk bkongsi cerita
Harini merupakan hari terakhir aku bkhidmat di sebuah company
(Malas nak mention..sebab orang HQ rajin stalker staff)
HAHA... aku rasa sedih yg teramat sgt dgn keputusan yg aku buat ni
Eventho aku belum layangkan surat resign lagi
Tapi ni kira unofficial nya aku telah bhenti

HAHA ramai kawan2 marah aku dkt company
Tapi ape aku boleh buat kan ?
Aku kena tumpukan phatian dgn hal kolej dan perihal part time production
Yang aku terima..mmg keje di company ni mbantu aku naikkan resume
Tapi if keje production..resume lagi cantek :)

Tadi si dia slow talk dgn aku
Seolah2 xnak aku bhenti..
Dia ckp nnt xde org dia nk kacau..
Xde org dia nk sms time keje
HAHAHA..tapi aku ckp dkt dia
Akur dgn keputusan aku la kan..
Hehehe sedihh sbnarnyeeee saat tu td
Sampai aku balik lewat..gara2 nk jumpe dia
Dia masuk petang..ermmmm..

Weewitt xmo la citer byk2
Sbb aku x bg surat resign lagi pon ;p
Silap2 bulan 2 masuk balik
AHHAAHAHAH

ps : dia merupakan salah seorang kawan terbaek saya selama setengah thn bkeje disitu..sgt memahami..byk waktu abes dgn diaa..harap x lost contact..hik2

No comments: