10 January 2011

AJL 25

Eceeehh...blog yang aku follow semua update psal AJL kan ?
betul2 mgikuti pkembangan semasa la korang..
Aku tanak citer benda yang korang dah tengok dekat TV
Mcm xbest lak aku nk update psal winner..segala bagai
HAHAHA

Aku pergi ke AJL semalam
Yeaayyy semangat TOMOK okaay?
Thanks to my sis Diyana,Sis Bella and Abg Wan..
Without u guys saya xkan ada dekat sana
Thanks dkt Kak Nora 4 da ticket and da tshirt..
Hehehehe :)

Sampai2 je sudah kena serang dgn Wartawan
Tapi aq rasa xmasuk TV kot..
Apee yah ?
Ok ni first time aku dtg event AJL..
so seat aku duduk tuh 3seat depan stage saja
agak excited..ada artis kerusi sebelah semua kan
And as broadcasting student
Aku excited dgn camera yang melintas atas aku
HAHAHAHA..aku siap main amik gambar camera tu
Actually camera tu comel sgt (cameraman tu)
Sbb dia buat gerak2 kepala dia mcm dkt AF tuh..HAHA
aku tsenyum dan tgk cameraman tu kt tepi
keh2..

Aku jugak excited melihat crew2 belakang tabir
yang btungkus lumus mgemas stage dlm masa 2minit
Utk bg ruang next performer..
Aku jgk suka tgk F.M yg mcm Abg Dollah tu
Tapi Abg Dollah still da best F.M for me :)

And all da gimik yang artis buat
Korang yg tgk kt rumah..
Mgkin xterasa ape yg ktieorg rasa..
Esp yang time Hafiz tu
AHHAAH..aku dh separuh nafas..
Yerlaa tibe2 Akim..Aril naik stage
Cuak oke ? HAHAHA..

Nk ikotkan byk nk story..
HAHAHA..tp xpeee la yer
sy simpan sbg kenangan :p
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments: