05 January 2011

FINALLY ! I MEET HIM !

Wuut wuuut :)

Ok2..I'm really excited to story dissss to all of u !
READERS ! GET READY !
GET UR TISSUE okee ?
HAHAHAHA

Pembaca setia ku pasti tahu about dis guy
That I LOVE SO MUCH !
Dulu hampir dkatakan everyday I will blog about him :)
Guess who ? HAHA
Yes U get it right my dear..
Yes dats him :)

FAIRUZ SELAMAT yawwww :)
He's like my brother..
My friend..my scandal..
My tukang bebel :p
Last time I meet him around Mei 2009..
If I'm not mistaken larhh :)

2010.. I always ask him ajak kuar
But then asyik xdpt je
If dpt pon..just like HIS GAME ! HATE U SYG :p
Dia bg I excited giler2..then dia cancel :(

So after 1 Year 5 months..
I meet him again..
I wanna cry ! I wanna hug him !
BUT I know I can't..
Dia xkenal sy segila itu.. :p
Takan tibe2 nk peluk depan org pulak
HAHAAHAHAH

Saya x amik ape2 gambar bsama dia..
IDK Why..tp dis Kura2..
I will keep sebagai bukti
I meet him ..
5 JANUARY 2011

Thanks coz treat me tadi for Ticket..
Popcorn :p
Thanks antar org balik
Thanks utk kura2 ni..

Orang namo ltk entry sedih2
Sorry pd yg dh kuarkan tissue :p
Sorry I can't
Sbb nnt sy yg nanges
HAHAHAHAHA

happpy super duper happy !

ps : He said "atie nampak kurus"

Warghhhhhhhhhhhh !

No comments: