15 January 2011

FINALLY ! I'M ONLINE!

Sekarang ni jam 11:27 pm , 14 January 2011 .. aku menulis ikut hati di Microsoft Word gara2 aku tak dapat connect Internet dari jam 8:30 pm tadi . Hujan petir sambung myambung , maybe effect dkt Moderm aku. Dan dgn segala usaha aku dh lakukan dari tadi. Mmg sah pihak Streamyx tpaksa amik report dulu dan nnt baru ade org dtg check it out..

Aku harini mmg sgt2 tacing..ekceli dari semalam(130111)..haha..tp bak kata GEI dan akak angkat aku..bagi dia ruang jgn nak ikot sedap hati aku je kan..?takkan nk bkepit je dgn aku..bkn milik aku pon..HAHA yer meh xkawen lagi mmg la bkn milik aku HAHA..dh kawen kau buat hal..mmg aku kurung dlm bilik tu..HAHA kejam2..uwaaaaaaaaaaaa sumpahhh ni bosan..

Main sms sampai 2 fon skang nih!! Tapi still bosan..mati akal..fon DIGI aku lak xleh ekses Internet Free mcm kawan2 aku buat..ntahlaa den pon xphm aihh..td try gak on9..dia telan Sehengget..HAHA..silap2 kalau kusyuk sgt..abes kedit aku ;p
Aku menulis dari hati ni..so mmg hati aku xsuruh tulis apa2..tapi aku tetap nak tulis..errr?Bongok gak statement nih..oklah aku mmg sgt xtawu nak citer apee..HAHAA mata aku skang meliar dkt connection tu..kot2 ada harapan..tp xde gak..aihhh !

Fuhlamaaakkkk.. apeee nih BUDDYZ DIGI saya semua xpikap fon sayaaaaa :( Sayaa sedihhhhlaaa mcmni...nape awak awak semua xpikap fon saya ? Sayaaa sangat perlukan awak2 semua..haha sudahlaaa kau atie..dah tdesak mcm ni semua kau carik..wekkk ! Ok fine , GEI sms aku ckp page FB dia ade gossip hangat..aku tgugat dan terasaaaaa mcm nak pergi MCD / STARBUCK / OLD TOWN .. dan apa2 saja yg ade INTERNET skang gakkk ! Aihhh tapi Mama dh tido sape nak bawak sayaa?? HAHA verrannnnngaaannn sajaaa kau Atie.

Okayh ! dgn jujurnyaa aku mmg nak kuar dari Bandar KL ni dalam masa tdekat ni..sbb aku sgt dh stuck emosi..stuck otak..nak release tensen..sape yg kenal rapat dgn aku mesti tahu..ketenangan aku ditepi pantai..kpd bakal suami saya..nnt cari umah dkt2 pantai ye :p Gado dgn awak boleh sy g pantai..HAHA..ok sy teruskan cerita..takesah la Pangkor ke P.D ke TC ke Perhentian ke..janji pantai..so far aku kerap ke TC sbb disana aku btemu dgn “kekasih hati” aku juga..aku boleh menangis disisi dia..aku boleh jerit dan salahkan dia..walaupun bukan salah dia..thats why I love to be there with my love..EMMA LINA : )

Aku saja belokk2 citer..aku juz nk ckp..aku ada plan nak pegi PD sebenarnya dgn kawan2 aku with my mom..skalik masing2 lambat confirm..so Hotel pon full..dan aku sgt nak menanges sbb aku xdpt jumpa pantai : ( . Aku harap sgt ada org dpt bwk aku jumpe pantai , walaupun sekejap . Aku tanak naik kolej dgn otak dan hati yg serabut. I need pantai ! Pantai ! ..

Bila Internet ni buat hal pulakk..aku bertambah nak menangis..! Tadi masa dpt tahu hotel penuh,air mata menitik kot depan someone . Dia pujuk cakap xpelaa kan,bukan rezeki aku dan kawan2. Ermm dia cakap senang laaa , aritu dh pegi PD dgn awek dia. Tapi berbaloi gak merajuk tadi , dia belanja lunch and dapat aiskrim sundae kesukaan ku. Aihh fikir dia BF orang je , kalau tak aku sambar dah..HAHA..kadang2 best merajuk kat tempat keje :p

11:50 pm , page dekat Word pon dah nk masuk page ke2..internet masih xberubah dan rasanya sgt xde harapan. Ok sy bhenti disini dulu utk luahan hati ni..sTaaadaaaaaaaaaaaaaaaaa : )

1 comment:

my diaries said...

ehh awak ader nama sy sini:D my love..:) for u i will:)