24 January 2011

Atie dan Jeans :)




Saya sangat gembira hari ini kerana JEANS :)
Saya xtahu kenapa saya gembira dgn Jeans..
Alkesahnya , semalam saya pakai Jeans biasa saya..
Yang saya beli di Pekan Rabu sewaktu usia saya , 16tahun
Jeans itu besar..sebab tu tahan lama..dan itu merupakan jeans kedua saya

Semalam saya pakai jeans tu dan ia TERSANGAT menyusahkan
Terasa LONGGAR :p dan saya terpaksa membetulkan seluar..menarik ke atas
Berkali2..kalau naik tangga..paling saya risau
Kerana saya akan memijak seluar saya..

Hari ini saya selongkar almari
Mencari jeans pertama saya..
Yang saya beli pada usia saya 12tahun..
Dan dengan sukacita nya saya boleh menyarungkannya kembali
DAN SAYA SANGAT GEMBIRA
Kerana jeans itu saya tidak sentuh langsung since saya 14tahun
Waktu umur 13tahun pon zip selalu tbukak :p

Adakah anda nampak motif penceritaan saya ?
Masih xnampak..?
Xpela..yg penting kawan saya FAHMI cakap
saya kurus sangat ketara..
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
adakah ia mbantu anda ? :p :p :p

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sayaaaa suka !

No comments: