15 January 2011

Hello wuut wuut ^_^

Wuut wuuut wuuut

I just read something
and saw something...
SMILE AND SMILE
Glad dat I have friend like her :)

Thanks kawan : aku arap kau tahu ni utk kau..aku xbleh mention..sbb aku tanak orang baca..ape yg buat aku tsenyum ni..tapi aku rasa sgt bahaya jgk..HAHAHA..and sweet sgt2 sbb kau simpan benda yg aku x sgka kau akan simpan :p . Aku dh buang pon aku nyer..HAHAAHAH..xpe nnt aku mintak baru..so bleh simpan jgk kan ? HAHAHA

Aku xmintak dia jadi BF aku..but spt aku slalu citer..dia akan jd yg trakhir dlm idop aku..walaupun hati aku sentiasa sakit bsama dia.. he will my husband ONE DAY..insya'allah .. kalau aku dapat dia.. 7HARI7MALAM7TEMA aku sgup lupakan..biarlah sederhana utk tjukkan tanda kesyukuran aku mpunyai dia..ECEEECEHHH ! Jiwang karat sudahhh..hahaha..

HAHAHAHA and for me ATIE , pls pls pls take care . Jaga hati kau . Hik2 :)

No comments: