11 April 2011

The Best Camp ^_^

Wuut wuuut ,

Seperti semua tahu..aku away 3hari for camp dgn SIFE KLMU..
Leadership camp .. wlaupun rata2 pserta yg sertai aku dh kenal ..
Tp dgn adanya camp ni hubungan kami makin rapat ..
And aku kenal 2 lagi rakan indonesia yg sgt cute n baik..sumiyati n gerhana..
Dorang sgt cool..confident giler..baek..yg penting sumi belanja aku aiskrim :p HAHA

Jumaat masa sampai camp tu..
Aku ada rasa cuak jgk kot..
Sbb aktiviti drg mmg lasak2 ktanya..
So aku dr zaman sekolah..
Mmg akan excuse dr aktiviti2 ni semua
Aku ckp aku sakit ..
Tp bila malam tu bahagi group..
Ntah knp tibe2 semangat aku utk group tu kuat
Jadi aku amik keputusan .. apa sje xtvt..ganas ke tidak ke..
Aku perlu sertai !!
Group aku semua kwn2 lepak..kebetulan..yg group lain campur baru lama..
Kiteorg je semua dh kenal.. its S.W.A.N (Shahir,Waniey,Atie,Neyna)
Hahahaha...lagi2 si Shahir sdiri dh slalu jadi fasi..mmg nampak CERDIK la group kami :p

Mcm2 aktiviti laaa sng citer..
Tp xtvt yg ada tu..kite x terasa ianya satu modul
Tp hanya utk enjoy2..
Tp dgn cara tu..kita dpt ape yg drg sampaikan sbnarnye
Xde la rasa tertekan sgt kan..

Sinetron Malam Kebudayaan laa..
Haihhh mcm2 Hhahaha..
Lagu Raya Alam Sekitar la..HAHAHAHAA
Kenangan betul..
Hope ada camp lagi dari SIFE KLMU :)

No comments: