22 April 2011

Kepastian :)

Wuut wuut ,

Dah banyak pdpt aku mintak..
Semua suruh aku tinggalkan AIR LIMAU..
Sampai bile nk tunggu AIR LIMAU ?
Kerana AIR LIMAU aku terlepas AIR MILO ..
Dan xmgkin aku sgup utk kehilangan AIR BANDUNG pulak !

Tapi masalahnya skang..
AIR BANDUNG pon dh mcm nk jauh dari aku..
Mungkin dia rasa..aku cari dia sbg pilihan ?
Lpas AIR LIMAU menjauh baru aku cari AIR BANDUNG ?
Tak ! Ni semua salah ! Wahai AIR BANDUNG ..
I think we need to seat together and talk about dis..
Sebab sayaaa tanak awak berlalu pergi seperti AIR MILO
Hmmmmm -.-

AIR LIMAU xpenah jauh dari saya
Saya je sdg cuba jauh dari dia ..
AIR LIMAU masih sama spt dlu
Tapi saya je dah tawar hati dgn dia
Saya perlukan awak AIR BANDUNG
Saya tahu..awak faham saya..
Tapi saya xpenah faham awak ..
Memang sbb tu saya xpenah faham atas smua SMS awak
Selama ini ...

Haihhhhhhhhhh ! Apaaalaaaaa air limau,bandung,milo semuaa ni?
Bikin lapar je..HAHAAHAH
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ~

No comments: