24 April 2011

Erggghh !! Makann . Makann .

Wuuut wuuut ,

Demam seminggu , seminggu ni larr aku makan mgilerr..
Lagi2 weekend..ahh gelakk la kau ! Suka laa kau !
Sbb kau lg kurus dari aku kan ? Bajet konon kau dah menang larr ?
Wekkk !!! HAHAHA ~ Sape terasa ???

Ermmm currently ramai dh mula tegur
"ehh akak nampak kurus la.."
"ehh kau mmg diet kan?aku ingat kau main2"
"ehh kau...ehh akak..ehh atiee.."
Mcm2 ehh lagi aku dgr...
Tp yg aku peliknyaa..
BERAT aku masih di situ...dah 2bulan xbganjak
Tp shape boleh pulak berubah kan ?
Sampai jeans yang baru beli aritu pon
Dah londeh..padahal beli sbb jeans lama smua londeh
Yang baru ni pon londeh dah..
HAHAAH...
Tapi ... xmo :(
Game sy main dgn smua org..
Kira berat bkn shape..
Tu yg xbest tuuuu...
Arghhhhh !!

Tensen laaa.. down sgt..
Sampai terasa nk mkn nasi mcm dlu2 balik
Sbb SEPAH pon ckp
"Gajah yg xmkn nasi bertahun2 pun gemuk jgk"
Apatah lagi aku yg bukan GAJAH ni..
HAHAHAHAHA....uwaaaaaaaaaaaaaaa

Dimana perginya SEMANGAT aku ?
Knp selama ni aku boleh je tempuh ?
Ermmmmm....
Seminggu ni mmg semua serba xkena..
Dgn demam..dgn selera makan..
Ah aku terasa mcm aku repeat benda yg sama je dr td

Pokoknyaaaaa !! Help me :(

1 comment:

anonymous said...

salam atie.
perlukan dietary advice?
jgn segan utk bertanya..

http://www.formspring.me/adieha
http://adieha.blogspot.com/