06 April 2011

Serba Salah :(

Wuut wuut ,

Aku tahu .. from da start aku xptt layan dia ..
Aku tahu .. aku xboleh jadikan dia sbg landasan bila aku tgh sedih..
Dia pon ada hati dan prasaan jgk..
Mustahil laaa kan..bila aku dh bersayang2 dgn dia..
buat dia tsenyum..
Dia xkan ada simpan rasa dkt hati tu..
Bukan aku nk bajet DIVA ke ape..
Tapi aku xSENGAJA..
Niat aku nk bkwn je dgn dia..
Layan msg dia pepagi buta..
Sbb dia kawan aku..
Tapi bile dia mpersoalkan ttg hati aku
Aku jd risau...
Hati aku terkunci..
Kunci yg hilang..

Maafkan aku ,
Aku harap kau xkan sentuh lg psal ni..
Aku risau..aku xnk apa yg AKU ALAMI dgn seseorg
Kau pulak akan alami..
Jgn buat pkara ni btambah COMPLICATED ...

Kpd seorang GADIS pula ,
Saya hormat awak sbg insan yg berusia dari saya..
Tapi adakalanya , tak semua benda awak betul ..

Sekian Terima Kasih ^_^


No comments: