18 February 2012

Cari Pasai T_T

Assalamualaikum ,

Urgh rasa macam lama ja xhapdet kan ? Ada yg rindu ka ? Hik2 sorry my lovely stalker .. Busy cket larh .. ni baru balik dari Tioman bsama cinta2 hati :) Abes gelap dah muka ni .. ahaha mn taknya dari pagi sampai ke nak Mahgrib duk dalam laut .. keluar pon utk mcekik je.. Hahaha :)

Cut da story ..

Ape yg aku cari pasai-nya ?

Al-kesahnya sebelum aku dapat offer practical dulu.. aku ada mgedik apply nak join free bengkel asas lakonan .. utk buat teater .. I know their motive and I know them so close maybe ?

Nak dijadikan cerita..bile dh dpt offer practical..dah 3 weeks kerja..dpt email from them..yg mana aku ni salah sorang dari 10 org yg btuah.. aku terus mcm erghh??Matilerr aku.. HAHAHAHA ..

Yeah kelas dia malam , aku pon tak banyak task malam TAPI err errr dalam minggu ni dan minggu depan banyak pulak task malam..dah acane tu ? 20hb dah kena register..hahaahhaa

Damn ! Wut shud I do ? I want to join dis workshop so badly .. but da same time I have to do my job T_T .. boleh ke pihak workshop tu bg muka kt aku waktu aku kene keje ? Memang tak la..aku bukan terer sangat kan ? Kalau aku stok abg2 pelakon aku tu..lain ah citer...uwaaaaaaaaaaarghhhh

Takkan nk slowtalk dgn daddy lak ?? Matilerr.. Daddy dah usaha bg aku keje menimbun2 utk masuk report..aku bleh plak nak wat ramai.. Hahaha

Okay .. for da time being .. buat biasa je.. bila ada keje..terpaksa la cakap .. ala selalunya selasa je kot keje malam ? Erghhh.. bengkel sebulan je..okay je..HAHAHA sedapkan hati sendiri..

Oklah ape2pon wish me luck..

OH YA..SAYA PERLUKAN NAMA 5 ORANG YANG BERMINAT UTK MENONTON LAKONAN SAYA NANTI.. EMAIL TO ME siti.atie@yahoo.com ur detail..keh2 mereka mahu.. tapi yg pasti family aku dah 3 orang .. Hahahaha

Oklah Assalamualaikum.

No comments: