11 February 2012

Tuan Raja Tersenyum :)

Assalamualaikum ,

Tuan Raja , makin hari aku sedar bahawa kami dalam proses mendekatkan hati
Walau berjauhan .. dan apabila berdekatan .. seakan ada magnet yang menyatukan kami.
Lidah terkelu .. Langkah terkaku .. Hati membisu
Tidak pernah aku berdiam diri dengan lelaki tanpa sebab ..
Kalau sang lelaki pendiam , aku akan bersuara ..
Tapi kalau dia jenis berbual .. aku akan melayan ..
Kami lain , mata seolah berbicara untuk kami ..
Kesudahnya kami berdua tersenyum .. gembira dan bahagia .

Tuan Raja ,
Banyak benda yang dia share sepanjang perkenalan kami ..
Dia tidak mahu aku sesat sesaat pon ..
Setiap yg dia tuturkan ada sebabnya dan aku tersenyum di hati
Tatkala muka memperlihatkan rajuk minta dipujuk ..
Dan dia faham , dia tahu .. rajuk aku diada2kan ataupun memang terasa hati ?
Dia cukup mengenali aku ..
Itu yang buat aku kagum dengannya dan mungkin lelaki sebaya-nya ??

Hari ni aku ada ujian komputer undang2 ..
Wuu Tuan Raja, memberi semangat dan sokongannya itu tak pernah putus ..
Sehingga aku dapat Lesen ? ada kereta sendiri ? Entahlah ..
Tuan Raja sangat bermakna .

Tuan Raja tersenyum di depan sana menanti aku menyiapkan entry ini .

Oklah Assalamualaikum

No comments: